Communicatietrainingen

Sterk Werk Communicatie & Content Marketing biedt verschillende communicatietrainingen en workshops aan voor professionals in PR en communicatie. Zo kunt u bij ons terecht voor een mediatraining, schrijftrainingen, social media workshops en een workshop crisiscommunicatie. Of u nu voor een social mediatraining of een mediatraining kiest, we trainen u altijd zoveel mogelijk op maat, met oog voor uw indviduele wensen en doelstellingen.

Social mediatraining

Facebook, Twitter, LinkedIn: met de geijkte social mediakanalen bent u waarschijnlijk wel bekend. Maar is uw organisatie er ook werkelijk thuis en haalt u het onderste uit de kan om uw doelgroep ‘sociaal’ te bereiken? Het aanbod aan social media groeit hard. Zijn de gedragsregels voor u een raadsel, dan komt u zelden tot een effectieve inzet van social media.

Lees meer

Mediatraining

mediatrainingEen energieke houding, praten in oneliners en goed op beeld staan: u komt er een eind mee bij menig televisie-interview. Maar heeft u er ook genoeg aan als u onverwacht gevoelige vragen krijgt? Wij geloven van niet. Een interview valt of staat wat ons betreft niet alleen met de vorm, maar ook met de inhoud van uw verhaal. Het moet passen bij u en uw organisatie en bij voorkeur gericht zijn aan een relevant publiek. Onze mediatraining begint met een korte theoretische basis, gevolgd door praktische tools en tips. Deelnemers beoordelen onze mediatraining gemiddeld met een 8,3!

Lees meer

Training Commercieel schrijven

Onnodig vakjargon, passieve zinnen, dt-fouten en uitroeptekens in de kop: wie aan het schrijven slaat, kan heel wat uitglijders maken. Dat is geen ramp in een appje of in een mail aan een vriend, maar in officiële teksten voor uw product of dienst des te meer. Die moeten foutloos, helder en prikkelend zijn. Elke rimpeling leidt af van de inhoud en bekrast het imago van uw organisatie of merk.

Lees meer

Workshop Crisiscommunicatie

Een crisis komt altijd onverwacht... of toch niet? Zijn wij er op voorbereid? Kennen we onze issues eigenlijk wel en hebben we de grootste afbreukrisico's voor ons merk, onze reputatie en onze continuïteit wel in kaart? Wat moeten we doen? De juiste voorbereiding op een crisis begint met voorbereide medewerkers. Zij zijn vaak de eersten die het probleem in kwestie signaleren en de gevolgen voelen. Wat moeten ze doen? Wat mogen ze er wel en niet over naar buiten brengen? Het is belangrijk dat medewerkers weten wat er van ze wordt verwacht. 

Lees meer