Content marketing

De tijd dat organisaties zichzelf uitsluitend lieten horen met zware, corporate teksten is nagenoeg voorbij. Frequent en toegankelijk in beeld zijn, daar draait het om. Ook uw doelgroep heeft veel liever ‘lichter verteerbare’ content met een korte, heldere boodschap. Maar pas op: laat u niet verleiden tot té luchtige of zelfs betekenisloze content. U moet wel iets te vertellen hebben.

Welk nieuws en welke kennis uit uw organisatie is geschikt om met uw doelgroep te delen? Hoe krijgt u die verhalen naar boven en hoe brengt u ze pakkend? En, last but not least: welke middelen en kanalen zet u daarvoor in? Wij begrijpen uw koudwatervrees wanneer u besluit om met content marketing aan de slag te gaan. We nemen u graag aan de hand en helpen u zorgvuldig op weg.

VRAAG INFORMATIE AAN                  VRAAG OFFERTE AAN

Sterk Werk Communicatie & Content Marketing

Redactionele content

Zelf over uw organisatie vertellen kan altijd. Maar hoe zorgt u ervoor dat journalisten uw verhalen overnemen? Daarvoor komt het aan op de kracht van uw redactionele content: dat wat u aan teksten, beeld en andere informatie aanlevert aan de media in de hoop dat zij over u schrijven. Uit ervaring weten wij goed waar redactionele content aan moet voldoen om aandacht te krijgen. Het gaat om de inhoud van uw verhaal, om de juiste timing en om het leveren van volledige, hapklare informatie. Maar er is meer. Journalisten hebben het druk, onze aanpak maakt verschil.

Redactionele producties

Laten zien wie u als organisatie bent en wat u doet. Inhoud geven aan uw merk, zonder dure advertenties. Het gesprek aangaan met uw stakeholders. Wij stellen sterke redactionele producties samen. Klantmagazines, nieuwsbrieven en whitepapers, die we van concept (bladformule, redactieformule, format) tot uitvoering (tekstproducties, projectbegeleiding, vormgeving, drukwerk, online publicatie) verzorgen.

Content marketingstrategie

U weet wat u te vertellen heeft en wat u van uw organisatie wilt laten zien. Maar via welke kanalen doet u dat, en in welke vorm brengt u die content? Lukraak strooien met verhalen is zelden effectief. Afstemmen op uw doelgroep en gericht zenden, daar draait het om.

Lees meer