Content marketingstrategie

U weet wat u te vertellen heeft en wat u van uw organisatie wilt laten zien. Maar via welke kanalen doet u dat, en in welke vorm brengt u die content? Lukraak strooien met verhalen is zelden effectief. Afstemmen op uw doelgroep en gericht zenden, daar draait het om.

Dus is het zaak om te weten in welke vorm en via welke kanalen uw doelgroep het liefst nieuws en informatie ontvangt. Vervolgens dient u regelmatig te blijven berichten zodat u niet uit beeld verdwijnt. Bijvoorbeeld door te werken met een contentkalender.

Kijk met een journalistieke blik naar uw organisatie. Dat betekent: onafhankelijk, objectief en betrouwbaar, maar tegelijkertijd met oog voor uw eigen communicatiedoelen. Wij adviseren u en halen samen met u de informatie uit uw organisatie die daadwerkelijk interessant is voor uw doelgroep.

Word met content marketing uitgever van uw eigen nieuws. Of het nu gaat om een blogtekst, tweet, LinkedIn update, een sfeerverslag, expertartikel, een PR-onderzoek of een videoproductie bestemd voor social media. We kijken hoe dit binnen uw marketing- en communicatiestrategie past en wat de beste manier is om dit bij uw doelgroep onder de aandacht te brengen. Deel de content zelf via social media, maar ook – of vooral – via uw eigen werknemers. Uiteraard kan dit ook weer voor PR doeleinden worden gebruikt als input voor journalisten. Zo haalt u het optimale rendement uit uw budget.

VRAAG INFORMATIE AAN                  VRAAG OFFERTE AAN