Redactionele content

Zelf over uw organisatie vertellen kan altijd. Maar hoe zorgt u ervoor dat journalisten uw verhalen overnemen? Daarvoor komt het aan op de kracht van uw redactionele content: dat wat u aan teksten, beeld en andere informatie aanlevert aan de media in de hoop dat zij over u schrijven. Uit ervaring weten wij goed waar redactionele content aan moet voldoen om aandacht te krijgen. Het gaat om de inhoud van uw verhaal, om de juiste timing en om het leveren van volledige, hapklare informatie. Maar er is meer. Journalisten hebben het druk, onze aanpak maakt verschil.

Redactionele producties

Laten zien wie u als organisatie bent en wat u doet. Inhoud geven aan uw merk, zonder dure advertenties. Het gesprek aangaan met uw stakeholders. Wij stellen sterke redactionele producties samen. Klantmagazines, nieuwsbrieven en whitepapers, die we van concept (bladformule, redactieformule, format) tot uitvoering (tekstproducties, projectbegeleiding, vormgeving, drukwerk, online publicatie) verzorgen.