PR

Met alleen adverteren kan uw naamsbekendheid groeien, maar het kost veel tijd en geld om dat te bereiken. De meerwaarde die PR voor u kan hebben, is dat u er ook uw geloofwaardigheid en inhoudelijke merkbekendheid mee stimuleert. Met onze journalistieke kennis en ons netwerk zorgen wij ervoor dat uw nieuwsberichten door de pers worden gezien en overgenomen. Zo behaalt u met minimaal gebruik van uw marketingbudget maximaal resultaat.

 

Social media

U wilt social media inzetten voor uw merk? Heel verstandig, wat ons betreft: social media zijn een uitgelezen middel om rechtsreeks met de wereld in contact te komen en om nieuws en content hoogstpersoonlijk op het bord van uw doelgroep te serveren. Maar toch: wie aan de slag gaat met social media, stuit ook direct op vragen. Welke kanalen gebruikt uw doelgroep het meest? Wat doet die doelgroep daar, en op wat voor content zit men te wachten? Welke toon gebruikt u? En hoe reageert u inhoudelijk op onverwachte vragen?

Laat ons met u meedenken. Wij brengen uw doelgroep in beeld en stellen een selecte mix van kanalen samen, zodat uw acties focus krijgen. Wilt u beginnen bij de basis om zelf met social media aan de slag te gaan? Dan is onze social mediatraining het overwegen waard.

Persberichten

Het traditionele persbericht wordt steeds vaker als oud en versleten beschouwd. Wij weten wel beter: een sterk bericht, gericht aan de juiste media, is nog steeds een effectief middel om in korte tijd grote aantallen media-outlets en journalisten te bereiken. Cruciaal is wel dat uw bericht relevant is en nieuwswaarde heeft. Alleen dan valt het op in de enorme, continue nieuwsstroom die journalisten dagelijks bereikt. Onze copywriters en PR-consultants helpen u graag. We nemen het schrijven en de verzending van uw berichten volledig uit handen.

Interviews

Interviews zijn een uitgelezen middel om uw boodschap bij een relevant publiek te laten landen. Maar hoe regelt u een interview? De juiste contacten en een helder, nieuwswaardig verhaal – daar draait het om. Wij helpen u graag. Dankzij onze jarenlange ervaringen kunnen wij putten uit een groot netwerk van journalisten en redacteuren. Wij scherpen uw boodschap aan en leggen het aan een selecte groep media voor. Zodra het gelukt is, en de microfoon en het schrijfblok prijken voor uw neus, is het zaak dat ú de regie houdt en niet de journalist. Dat kan knap lastig zijn; journalisten halen soms alles uit de kast om u tot gevoelige uitspraken te verleiden. Wij trainen u, bereiden u serieus voor. Zo gaat u met vertrouwen het interview in en komt uw verhaal sterk en geloofwaardig over.

Mediarelaties

Veel journalisten en redacteuren kennen ons persoonlijk. Ze weten dat wij hen alleen benaderen met op maat gesneden, inhoudelijk relevant nieuws, en luisteren daarom graag. Die bereidheid om naar ons te luisteren, helpt om uw nieuws snel en effectief bij de juiste media onder de aandacht te brengen. Afhankelijk van hun voorkeur en úw boodschap kiezen we voor de juiste tactiek en de meest effectieve middelen, zoals een persbericht, artikel, telefonische lobby of benadering per mail.

 

VRAAG INFORMATIE AAN                  VRAAG OFFERTE AAN