Actueel2025-07-11T09:23:42+00:00

Actueel

Raadpleeg onze blogs over uiteenlopende onderwerpen zoals strategische communicatie, interne communicatie, crisiscommunicatie en public relations.

Daarnaast bieden we ook whitepapers aan, waarin we dieper ingaan op specifieke thema’s en strategische inzichten.

Podcasts: over impact van luisteren

25 mei 2023|

Volgens recent onderzoek van het Nationaal Luister Onderzoek (NLO) luistert meer dan de helft van de Nederlanders van 18 jaar en ouder (54%) naar podcasts. Steeds meer organisaties ontdekken het nut en de noodzaak om Podcasts in te zetten als communicatiemiddel. Sterk Werk Communicatie-directeur Dick van Gooswilligen zet op rij hoe je een professionele podcast maakt.

De communicatieve revolutie gaat door met kunstmatige intelligentie

28 maart 2023|

Met de komst van de AI-toepassing GPT-3 veranderde de invulling van het werk van een communicatieprofessional en content creator. En deze veranderingen gaan snel nu in maart van dit jaar ook GPT-4 al is gelanceerd. Momenteel zijn we ongeveer drie maanden verder sinds onze laatste blog over kunstmatige intelligentie: wat weten we inmiddels nog meer over de werking van AI op het gebied van content? En wat zijn belangrijke voor -en nadelen? Vanuit mijn opgedane kennis in mijn afstudeeronderzoek geef ik in deze blog antwoord op deze vragen

Nieuwslobby is een vak, geen hobby

28 februari 2023|

Een artikel op de voorpagina van een landelijk dagblad, een radio-interview in de ochtendspits, een reportage in een actualiteitenrubriek op televisie en een influencer die jouw nieuws op socials onder de aandacht brengt. Dat wil toch elke organisatie, maar hoe krijg je dat voor elkaar met een lobby?

Whitepapers

Hoe crisiscommunicatie het verschil maakt

Lees onze whitepaper: ‘Hoe crisiscommunicatie het verschil maakt’. visie op crisiscommunicatie.

Whitepaper woordvoering

Wil je meer weten over woordvoering? Download onze whitepaper: Waarom “geen commentaar” nooit een goed antwoord is.

Meetbaar communiceren

Benieuwd hoe data voor jouw communicatiebeleid kunnen werken? Bereik maximaal effect in zeven stappen.