Actueel
Raadpleeg onze blogs over uiteenlopende onderwerpen zoals strategische communicatie, interne communicatie, crisiscommunicatie en public relations.
Daarnaast bieden we ook whitepapers aan, waarin we dieper ingaan op specifieke thema’s en strategische inzichten.
Het belang van goede content(marketing)
Content is de ruggengraat van elke effectieve marketingstrategie. Het is een manier om de boodschap van een organisatie op een verleidelijke en aansprekende manier over te brengen aan de doelgroep. Maar content is meer dan alleen maar een middel om de aandacht van de doelgroep te trekken. Het speelt namelijk een cruciale rol in de verdere groei en ontwikkeling van een organisatie.
Generatie Z: wereldwijs, voorzichtig en leergierig
Mensen geboren tussen 1995 en 2015 noemen we Generatie Z of Gen Z. Ze zijn digital natives terwijl elektronica voor eerdere generaties een luxe was. Deze groep bereiken en aan zich binden vereist communicatief Gen Z-maatwerk.
Is een crisis nog wel een crisis?
Is een crisis nog wel een crisis? Het woord dat je het afgelopen jaar overal tegenkwam. Er lijkt een soort devaluatie van de term crisis te zijn ontstaan. Wij hebben als maatschappij de afgelopen periode te maken met grote onrusten en problemen. Daar kunnen we niet omheen. Maar door nu overal het etiquette crisis op te plakken, blijven we in een overlevingsmodus staan en blijft de druk op de ketel enorm.
Whitepapers





